utmaning!

Regler:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Blev utmanad av Emelie
http://littleclusters.blogspot.com/

1. eftersom alla nästan vet de iaf så har ja ätit bajs på en bajamaja..eller inte ätit ätit..slickat ringen på en;P

2. å för de e emelie som skickat de så kan ju ja ha me att ja jagat henne me galla på hultsfredsfestivalen för typ hm..2 år sen

3. när ja va liten kasta ja boulklot på glassbilen!

4. ja har brytit min näsa me flit för de va för dålig mosh på en spelning (iofs va de asfalt..men ändå liksom) så ja hoppa in i kravallstängslet me huvet före så ja skulle börja blöda lite..hm:P annars har du ju gått bra i andra mosher eller nät ja stagedivat ner i betonggolvet haha.

5. ja har hajfobi å kan knappt se en tecknad haj.

6. nålfobi iofs me..dom va tvungna å va 4 skötare på sjukhuset som höll i mig å en som sövde mig me lustgas eller nåt när dom skulle ta blodprov på mig när ja va liten haha fats ja kan sticka mig å cuta upp mig bara ja gör de själv.

7. har drömt om att folk skulle mata varandra som fåglarna gör..spy i varandras munnar..men nu när ja testat själv så e de inte lika gott som de verkar på film:P

bonus ja kan dricka 2,5 sjuttisar på mindre än 1,5 timmar utan å däcka!

ja utmanar hm.. Åsa å Lillen å patte å myshly å jakob å dom som vill!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha, jag sa ju att dina skulle vara värre än mina.

2008-11-21 @ 16:11:21
URL: http://littleclusters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0