blåbär

oki nu ska ja tjata lite om jackor! närmare bestämt m fjällräven!
såhär e de..VARFÖR tvingar sig folk på dom för..liksom WTF! ni bor inte på nordpolen å behlver inte dom tjocka!
veem har nånsin kommit på den fuckade idén att de e snyggt me en sån jacka!
de ser ut som en solblekt blär me 2 tandpetare under! å va e de för snyggt i de?
å jackan kostar typ 4000 va man har hört å så ska man kräva mer än en enfögrag snorbuse!
man har jackan för att klara sig på nordpolen! de är jackor för man ska överleva extrem kyla inte för å stå å hänga på plattan å fakeröka!

lägg pengarna på nåt bra å äkta som en gucci ellr armani..fuck dom som säger de e fel eller som motsäger sig märkeskläder men de håller fan!
varför gå som en michelingubbe!  gaaaah att folk e så svaga!
plus att de e förra årets mode så fuck er som har de i år!
vågra vara orginel som man sla va för å va modemedveten! stå ut annars blir man bara en i mängden!

å dom som säger man bara e bratt som har schyssta kläder kan oxå ta sig nånsatans!
de e fett bra kvalité så man slipper köpa nytt jämt!
dom som har andra kläder än modet å som skapar sitt eget är bäst! men då inte 2 års gamla grejor!
vill du ha flatlöss å annat shit i kläderna så va hippie/vegan harcore! å sitt å va sur över allt å tyck allt e skit.
å va extrem emo å skär upp dig i fucking onödan bara för att "alla andra gör de" vafan har du inga åsikter själv.
jävligt bra å gå me frilla över hela ansiktet å inte se nåt å bära bandtröjor du hört för en vecka sen!
jävla mainstream! kolla bara på in flames! där e de massa jävla fjortis emos som tar alla platser för riktigta metalheads som lyssnat på bandet å massa år! men näää ist e de sna som hört en låt på mtv å tycker de e ångest.
själv när man sett in flames 24 gånger å vill ha dom som dom e utan fjollor i publiken blir ju så förbannad när 13 åriga jävlar ska envisas me å köra mosh till lugn musik å dessutom fel! å tycka de e emo att stå där å hålla om varandra å hångla mitt i allt bland äkta folk! jaa ja tänker just på er era jävla spyor som va på entombed i södertälje som envisades me å göra så.nobody cares! hoppas ni fick spö i moshen!

va crust! bryt ben å slå ut tänder!  va jävligt drägg! stå för de!
man känner sig så mkt bättre då!
å kom inte å säg ja e wannabe å nyss har kommit på de!
ja kan garantera ja har hållit på me samma livstil innan dom flesta gick i lekis!
slutmeningen är fuck off alla wannabes!







Kommentarer
Postat av: straight-viktor

Jag vet inte om jag vill leva i en värld där till och med Chrille grinder byter ut crustvästen mot Armani. Det skulle helt och hållet omkullkasta min konservativa världsbild.

2008-12-06 @ 11:58:20
Postat av: Helena

Svar; jag duschar en gång om dagen, ibland två.

nej jag anser inte att hår och hud tar skada. Har aldrig varit torr i huden eller liknande och mitt hår/löshår mår bra av att tvättas en hel del och även inpackas rätt ofta :)

2008-12-06 @ 13:45:40
URL: http://lordsudd.blogg.se/
Postat av: Helena

Så lite så :p

2008-12-07 @ 21:31:28
URL: http://lordsudd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag som trodde att jag var den i världen som hatade dessa jackor mest av alla.(Det värsta är när de tights och ballerina till.) Men, neah, du tar nog priset.

2008-12-09 @ 21:04:22
Postat av: L.L.

Jag trodde att jag var den i världen som hatade dessa jackor mest av alla. (Det värsta är när de har tights och ballerina till) Men, neah, du tar nog priset.

2008-12-09 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0